← Tilbake

Sak PS 108/24 - Framlegg til Plan for forvaltningsrevisjon og eigarskapskontroll i Ulstein kommune 2024 - 2027

01
Kommunedirektøren si tilråding
Innstilling
Behandlet

Kontrollutvalet si tilråding:

1.Kommunestyret vedtek å prioritere følgjande forvaltningsprosjekt i planperioden:

a.Oppvekst – mobbing, rettar og dimensjonering

b.Offentlege innkjøp/anskaffingar

c.Inventar og utstyr

d.HR/sjukefråvær

e.HR / arbeidsmiljø / IA / beredskap

2.Kommunestyret gjev kontrollutvalet fullmakt til å vedta prioritetsrekkefylje og evt. leggje til nye prosjekt innanfor ramma for utføring.

3.Kommunestyret vedtek at betaling for utførte prosjekt vert dekka inn i den årlege betalings-/tilskotsordninga til kommunen sin revisjon. Dersom andre utfører forvaltningsrevisjon på grunn av omsyn til habilitet, kapasitet eller kompetanse, vert betaling å avgjere i det enkelte tilfelle (jf. lov om off. innkjøp).

4.Kommunestyret vedtek at denne planen for forvaltningsrevisjon gjeld inntil ny plan ligg føre.

5.Kommunestyret registrerer at utføring av forvaltningsrevisjons-prosjekta må koordinerast med statlige tilsyn (Statsforvaltaren).

Vedlegg

Les meir