Tilleggsforslag til verbalpunkt pkt 3:
Dette gjeld ikkje det allereie vedtekne prosjektet ny Sundgotmarka bhg.
Barneblikk - Ulstein kommunestyre ønsker at arbeidsmetoden til Barneblikk skal bestå som ein prioritert del av drifta ved Helsestasjonen. Kommunen ber om at Helsestasjonen gjev ei orientering til Levekår om status for prosjektet, erfaringar og læringspunkt så langt, med vekt på korleis metoden bidreg til tidleg innsats og førebygging.
Stillingsauka frå 30 % til 50 % for demenskontakt og ei styrking av ramma for musikkterapi. Kommunestyre ber om ei evaluering av tiltaka i forkant av neste økonomiplan.
Ulstein Kommunestyre føreset at omstillingsprosjektet lykkast, og at framtidige investeringar vert forsvarlege innanfor eit handlingsrom i budsjettet før nye større investeringar vert sette i gang. Dette inneber at vi i 2025 skal ha konkludert med omstillingspakke og krava i økonomiplanen før vi gir startsignal til nye anbodskonkurransar og investeringar.
Nytt verbalpunkt:
Kommunestyret ber administrasjonen snarast råd førebu ei sak om korleis ein kan nytte midlane frå nysalderinga på kr 1.914 mill for å styrke barnehagane og SFO i 2025.
Vi ber om at saka vert lagt fram for kommunestyret seinast i løpet av 1.kvartal 2025.
Verbalforslag:
Tilskota til dei private barnehagane i Ulstein er mellom dei lågaste i landet, og Ulstein kommunestyre ser med uro på den økonomiske utviklinga for fleire av dei private barnehagane. Kommunestyret fryktar at fleire kan verte tvungne til å avvikle drifta i nær framtid. Ei slik utvikling vil vere særs alvorleg, og kan føre til at kommunen ikkje lenger oppfyller kravet til full barnehagedekning, og at Ulstein vert mindre attraktiv som bustadkommune for unge vaksne. Kommunestyret ønskjer å legge til rette for private tenesteytarar i barnehagesektoren i tillegg til dei kommunale, og ber difor kommunedirektøren snarast råd førebu ei sak om tiltak for å styrke barnehagesektoren framover.
1. Ulstein kommunestyre godkjenner økonomiplan 2025 - 2028 og årsbudsjett 2025 slik det går fram av framlegget og med dei rammene som det går fram av tabellar og oppstillingar under menypunkt “Budsjettvedtak”, med følgande endringar som vist i tabell:
2. Ulstein kommunestyre godkjenner eit låneopptak på kr 100 224 000, her av kr 16 000 000,- til startlån for vidare tildeling.
3. Alle lån i porteføljen kan vere gjenstand for refinansiering i budsjettåret 2025.
4. Ulstein kommunestyre godkjenner sektorane sine nye betalingssatsane for år 2025 slik det går fram av menypunkt "Gebyrliste".
5. Ulstein kommunestyre vedtek med heimel i eigedomsskattelova (esktl.) §§ 2 og 3 bokstav g) slikt utskrivingsalternativ for skatteåret 2025:
Faste eigedomar i heile kommunen, unnateke næringseigedom, kraftverk, vindkraftverk, kraftnettet og anlegg omfatta av særskattereglane for petroleum. Etter dette vil følgjande eigedomar vere omfatta av skatteplikt: alle bustadeigedomar og fritidseigedomar (herunder våningshus, garasjar og naust) og ubygd grunneigedom (ikkje tomter regulert til næring).
A. Skattesatsen vert sett til 1,5 promille jf. esktl. §11 og §13.
B. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 a kan «eigedom åt stiftingar eller institusjonar som tek sikte på å gagna ein kommune, eit fylke eller staten» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
C. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 b kan «bygning som har historisk verde» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
E. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 c vert nyoppførte bustadhus friteke for eigedomsskatt inntil formuesgrunnlaget føreligg, men maksimalt eit år etter oppføring.
F. Ulstein kommune skal nytte siste tilgjengelege tal frå Skattedirektoratet sitt register for «Formuesgrunnlag for likning av bustader i Ulstein kommune» som grunnlag for eigedomsskatten.
G. Eigedomsskatten forfell til betaling over 6 terminar.
H. Ulstein kommune vedtek å innføre retningsliner for fritak frå eigedomsskatt etter § 28 i eigedomsskattelova som vist i “Sentrale kapittel - Eigedomskatt- Retningslinje fritak etter §28”
6.Det er tatt høgde for busetting av 50 flyktningar i år 2025.
7. UEKF vert innarbeid i budsjett og økonomiplan 2025 - 2028. Jf. tidligare vedtak
8. Ulstein kommunestyre ber administrasjonen om å sette i gang prosessar for å redusere driftskostnadar inn mot økonomiplan 2025 - 2028 med 16,93 mill kroner.
I dette ligg vurderingar som-
Greie ut endring av organisering oppvekst og kultur og framtidig ressursbruk, struktur og kapasitet på barnehage- og skuleområdet.
Konsekvensutgreie fjerning og reduksjon av ikkje-lovpålagde oppgåver
Greie ut tiltak for avdeling for inkludering og mangfald (IMU) for å møte endringar i behovet innanfor ansvarsområde på kort/lengre sikt.
Greie ut modell for ressursorientert sakshandsaming og tildelingspraksis i helse og omsorg for lågast effektive omsorgsnivå
Greie ut framtidig strategi på tilpassa bustadar og bustadmodellar saman med husbanken
Greie ut strategi for velferdsteknologi og digitalisering i helse og omsorg
Greie ut vidare heiltidskultur og berekraftig bemanningsplanlegging i helse og omsorg
Delta i prosjekt «Tørn» - oppgåvefordeling og nye arbeids og organisasjonsformer i helse og omsorgstenesta
Greie ut sal av tenester og tenestesamarbeid på tvers av kommunar
Konkretisere trekk i rammer teknisk sektor.
Konkretisere trekk i rammer politisk og administrasjon
Konkretisere trekk i rammer Folkevalgte
Konkretisere trekk i rammer Eigendom
1. Ulstein kommunestyre godkjenner økonomiplan 2025 - 2028 og årsbudsjett 2025 slik det går fram av framlegget og med dei rammene som det går fram av tabellar og oppstillingar under menypunkt “Budsjettvedtak”, med følgande endringar som vist i tabell:
2. Ulstein kommunestyre godkjenner eit låneopptak på kr 100 224 000, her av kr 16 000 000,- til startlån for vidare tildeling.
3. Alle lån i porteføljen kan vere gjenstand for refinansiering i budsjettåret 2025.
4. Ulstein kommunestyre godkjenner sektorane sine nye betalingssatsane for år 2025 slik det går fram av menypunkt "Gebyrliste".
5. Ulstein kommunestyre vedtek med heimel i eigedomsskattelova (esktl.) §§ 2 og 3 bokstav g) slikt utskrivingsalternativ for skatteåret 2025:
Faste eigedomar i heile kommunen, unnateke næringseigedom, kraftverk, vindkraftverk, kraftnettet og anlegg omfatta av særskattereglane for petroleum. Etter dette vil følgjande eigedomar vere omfatta av skatteplikt: alle bustadeigedomar og fritidseigedomar (herunder våningshus, garasjar og naust) og ubygd grunneigedom (ikkje tomter regulert til næring).
A. Skattesatsen vert sett til 1,5 promille jf. esktl. §11 og §13.
B. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 a kan «eigedom åt stiftingar eller institusjonar som tek sikte på å gagna ein kommune, eit fylke eller staten» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
C. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 b kan «bygning som har historisk verde» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
E. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 c vert nyoppførte bustadhus friteke for eigedomsskatt inntil formuesgrunnlaget føreligg, men maksimalt eit år etter oppføring.
F. Ulstein kommune skal nytte siste tilgjengelege tal frå Skattedirektoratet sitt register for «Formuesgrunnlag for likning av bustader i Ulstein kommune» som grunnlag for eigedomsskatten.
G. Eigedomsskatten forfell til betaling over 6 terminar.
H. Ulstein kommune vedtek å innføre retningsliner for fritak frå eigedomsskatt etter § 28 i eigedomsskattelova som vist i “Sentrale kapittel - Eigedomskatt- Retningslinje fritak etter §28”
6.Det er tatt høgde for busetting av 50 flyktningar i år 2025.
7. UEKF vert innarbeid i budsjett og økonomiplan 2025 - 2028. Jf. tidligare vedtak
8. Ulstein kommunestyre ber administrasjonen om å sette i gang prosessar for å redusere driftskostnadar inn mot økonomiplan 2025 - 2028 med 18,84 mill kroner.
I dette ligg vurderingar som-
Greie ut endring av organisering oppvekst og kultur og framtidig ressursbruk, struktur og kapasitet på barnehage- og skuleområdet.
Konsekvensutgreie fjerning og reduksjon av ikkje-lovpålagde oppgåver
Greie ut tiltak for avdeling for inkludering og mangfald (IMU) for å møte endringar i behovet innanfor ansvarsområde på kort/lengre sikt.
Greie ut modell for ressursorientert sakshandsaming og tildelingspraksis i helse og omsorg for lågast effektive omsorgsnivå
Greie ut framtidig strategi på tilpassa bustadar og bustadmodellar saman med husbanken
Greie ut strategi for velferdsteknologi og digitalisering i helse og omsorg
Greie ut vidare heiltidskultur og berekraftig bemanningsplanlegging i helse og omsorg
Delta i prosjekt «Tørn» - oppgåvefordeling og nye arbeids og organisasjonsformer i helse og omsorgstenesta
Greie ut sal av tenester og tenestesamarbeid på tvers av kommunar
Konkretisere trekk i rammer teknisk sektor.
Konkretisere trekk i rammer politisk og administrasjon
Konkretisere trekk i rammer Folkevalgte
Konkretisere trekk i rammer Eigendom
Ulstein kommunestyre godkjenner økonomiplan 2025 - 2028 og årsbudsjett 2025 slik det går fram av framlegget og med dei rammene som det går fram av tabellar og oppstillingar under menypunkt “Budsjettvedtak”, med følgande endringar som vist i tabell:
2. Ulstein kommunestyre godkjenner eit låneopptak på kr 100 224 000, her av kr 16 000 000,- til startlån for vidare tildeling.
3. Alle lån i porteføljen kan vere gjenstand for refinansiering i budsjettåret 2025.
4. Ulstein kommunestyre godkjenner sektorane sine nye betalingssatsane for år 2025 slik det går fram av menypunkt "Gebyrliste".
5. Ulstein kommunestyre vedtek med heimel i eigedomsskattelova (esktl.) §§ 2 og 3 bokstav g) slikt utskrivingsalternativ for skatteåret 2025:
Faste eigedomar i heile kommunen, unnateke næringseigedom, kraftverk, vindkraftverk, kraftnettet og anlegg omfatta av særskattereglane for petroleum. Etter dette vil følgjande eigedomar vere omfatta av skatteplikt: alle bustadeigedomar og fritidseigedomar (herunder våningshus, garasjar og naust) og ubygd grunneigedom (ikkje tomter regulert til næring).
A. Skattesatsen vert sett til 1,5 promille jf. esktl. §11 og §13.
B. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 a kan «eigedom åt stiftingar eller institusjonar som tek sikte på å gagna ein kommune, eit fylke eller staten» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
C. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 b kan «bygning som har historisk verde» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
E. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 c vert nyoppførte bustadhus friteke for eigedomsskatt inntil formuesgrunnlaget føreligg, men maksimalt eit år etter oppføring.
F. Ulstein kommune skal nytte siste tilgjengelege tal frå Skattedirektoratet sitt register for «Formuesgrunnlag for likning av bustader i Ulstein kommune» som grunnlag for eigedomsskatten.
G. Eigedomsskatten forfell til betaling over 6 terminar.
H. Ulstein kommune vedtek å innføre retningsliner for fritak frå eigedomsskatt etter § 28 i eigedomsskattelova som vist i “Sentrale kapittel - Eigedomskatt- Retningslinje fritak etter §28”
6.Det er tatt høgde for busetting av 50 flyktningar i år 2025.
7. UEKF vert innarbeid i budsjett og økonomiplan 2025 - 2028. Jf. tidligare vedtak
8. Ulstein kommunestyre ber administrasjonen om å sette i gang prosessar for å redusere driftskostnadar inn mot økonomiplan 2025 - 2028 med 18,84 mill kroner.
I dette ligg vurderingar som-
Greie ut endring av organisering oppvekst og kultur og framtidig ressursbruk, struktur og kapasitet på barnehage- og skuleområdet.
Konsekvensutgreie fjerning og reduksjon av ikkje-lovpålagde oppgåver
Greie ut tiltak for avdeling for inkludering og mangfald (IMU) for å møte endringar i behovet innanfor ansvarsområde på kort/lengre sikt.
Greie ut modell for ressursorientert sakshandsaming og tildelingspraksis i helse og omsorg for lågast effektive omsorgsnivå
Greie ut framtidig strategi på tilpassa bustadar og bustadmodellar saman med husbanken
Greie ut strategi for velferdsteknologi og digitalisering i helse og omsorg
Greie ut vidare heiltidskultur og berekraftig bemanningsplanlegging i helse og omsorg
Delta i prosjekt «Tørn» - oppgåvefordeling og nye arbeids og organisasjonsformer i helse og omsorgstenesta
Greie ut sal av tenester og tenestesamarbeid på tvers av kommunar
Konkretisere trekk i rammer teknisk sektor.
Konkretisere trekk i rammer politisk og administrasjon
Konkretisere trekk i rammer Folkevalgte
Konkretisere trekk i rammer Eigendom
1. Ulstein kommunestyre godkjenner økonomiplan 2025 - 2028 og årsbudsjett 2025 slik det går fram av framlegget og med dei rammene som det går fram av tabellar og oppstillingar under menypunkt “Budsjettvedtak”, med følgande endringar som vist i tabell:
2. Ulstein kommunestyre godkjenner eit låneopptak på kr 100 224 000, her av kr 16 000 000,- til startlån for vidare tildeling.
3. Alle lån i porteføljen kan vere gjenstand for refinansiering i budsjettåret 2025.
4. Ulstein kommunestyre godkjenner sektorane sine nye betalingssatsane for år 2025 slik det går fram av menypunkt "Gebyrliste".
5. Ulstein kommunestyre vedtek med heimel i eigedomsskattelova (esktl.) §§ 2 og 3 bokstav g) slikt utskrivingsalternativ for skatteåret 2025:
Faste eigedomar i heile kommunen, unnateke næringseigedom, kraftverk, vindkraftverk, kraftnettet og anlegg omfatta av særskattereglane for petroleum. Etter dette vil følgjande eigedomar vere omfatta av skatteplikt: alle bustadeigedomar og fritidseigedomar (herunder våningshus, garasjar og naust) og ubygd grunneigedom (ikkje tomter regulert til næring).
A. Skattesatsen vert sett til 1,5 promille jf. esktl. §11 og §13.
B. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 a kan «eigedom åt stiftingar eller institusjonar som tek sikte på å gagna ein kommune, eit fylke eller staten» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
C. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 b kan «bygning som har historisk verde» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
E. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 c vert nyoppførte bustadhus friteke for eigedomsskatt inntil formuesgrunnlaget føreligg, men maksimalt eit år etter oppføring.
F. Ulstein kommune skal nytte siste tilgjengelege tal frå Skattedirektoratet sitt register for «Formuesgrunnlag for likning av bustader i Ulstein kommune» som grunnlag for eigedomsskatten.
G. Eigedomsskatten forfell til betaling over 6 terminar.
H. Ulstein kommune vedtek å innføre retningsliner for fritak frå eigedomsskatt etter § 28 i eigedomsskattelova som vist i “Sentrale kapittel - Eigedomskatt- Retningslinje fritak etter §28”
6.Det er tatt høgde for busetting av 50 flyktningar i år 2025.
7. UEKF vert innarbeid i budsjett og økonomiplan 2025 - 2028. Jf. tidligare vedtak
8. Ulstein kommunestyre ber administrasjonen om å sette i gang prosessar for å redusere driftskostnadar inn mot økonomiplan 2025 - 2028 med 18,84 mill kroner.
I dette ligg vurderingar som-
Greie ut endring av organisering oppvekst og kultur og framtidig ressursbruk, struktur og kapasitet på barnehage- og skuleområdet.
Konsekvensutgreie fjerning og reduksjon av ikkje-lovpålagde oppgåver
Greie ut tiltak for avdeling for inkludering og mangfald (IMU) for å møte endringar i behovet innanfor ansvarsområde på kort/lengre sikt.
Greie ut modell for ressursorientert sakshandsaming og tildelingspraksis i helse og omsorg for lågast effektive omsorgsnivå
Greie ut framtidig strategi på tilpassa bustadar og bustadmodellar saman med husbanken
Greie ut strategi for velferdsteknologi og digitalisering i helse og omsorg
Greie ut vidare heiltidskultur og berekraftig bemanningsplanlegging i helse og omsorg
Delta i prosjekt «Tørn» - oppgåvefordeling og nye arbeids og organisasjonsformer i helse og omsorgstenesta
Greie ut sal av tenester og tenestesamarbeid på tvers av kommunar
Konkretisere trekk i rammer teknisk sektor.
Konkretisere trekk i rammer politisk og administrasjon
Konkretisere trekk i rammer Folkevalgte
Konkretisere trekk i rammer Eigendom
1. Ulstein kommunestyre godkjenner økonomiplan 2025 - 2028 og årsbudsjett 2025 slik det går fram av framlegget og med dei rammene som det går fram av tabellar og oppstillingar under menypunkt “Budsjettvedtak”, med følgande endringar som vist i tabell under:
2. Ulstein kommunestyre godkjenner eit låneopptak på kr. 34 920 000,- for år 2025, her av kr 16 000 000,- til startlån for vidare tildeling.
3. Alle lån i porteføljen kan vere gjenstand for refinansiering i budsjettåret 2025.
4. Ulstein kommunestyre godkjenner sektorane sine nye betalingssatsane for år 2025 slik det går fram av menypunkt "Gebyrliste".
5. Ulstein kommunestyre vedtek med heimel i eigedomsskattelova (esktl.) §§ 2 og 3 bokstav g) slikt utskrivingsalternativ for skatteåret 2025:
Faste eigedomar i heile kommunen, unnateke næringseigedom, kraftverk, vindkraftverk, kraftnettet og anlegg omfatta av særskattereglane for petroleum. Etter dette vil følgjande eigedomar vere omfatta av skatteplikt: alle bustadeigedomar og fritidseigedomar (herunder våningshus, garasjar og naust) og ubygd grunneigedom (ikkje tomter regulert til næring).
A. Skattesatsen vert sett til 1,5 promille jf. esktl. §11 og §13.
B. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 a kan «eigedom åt stiftingar eller institusjonar som tek sikte på å gagna ein kommune, eit fylke eller staten» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
C. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 b kan «bygning som har historisk verde» søke kommunestyret om å få fritak for eigedomsskatt. Søknadsfrist vert sett til 15.februar 2025.
E. Med heimel i eigedomsskattelova § 7 c vert nyoppførte bustadhus friteke for eigedomsskatt inntil formuesgrunnlaget føreligg, men maksimalt eit år etter oppføring.
F. Ulstein kommune skal nytte siste tilgjengelege tal frå Skattedirektoratet sitt register for «Formuesgrunnlag for likning av bustader i Ulstein kommune» som grunnlag for eigedomsskatten.
G. Eigedomsskatten forfell til betaling over 6 terminar.
H. Ulstein kommune vedtek å innføre retningsliner for fritak frå eigedomsskatt etter § 28 i eigedomsskattelova som vist i “Sentrale kapittel - Eigedomskatt- Retningslinje fritak etter §28”
6. I påvente av sak om vidare busetting av flyktningar er det i budsjettet tatt høgde for busetting av 50 flyktningar i år 2025.
7. UEKF vert innarbeid i endeleg budsjettvedtak 12.12.2024 dersom kommunestyret sluttar seg til tilråding om å innlemme UEKF frå 01.01.2025 i møte den 28.11.2024.
8. Ulstein kommunestyre ber administrasjonen om å sette i gang prosessar for å redusere driftskostnadar inn mot økonomiplan 2025 - 2028 med 18,84 mill kroner.
I dette ligg vurderingar som-
Greie ut endring av organisering oppvekst og kultur og framtidig ressursbruk, struktur og kapasitet på barnehage- og skuleområdet.
Konsekvensutgreie fjerning og reduksjon av ikkje-lovpålagde oppgåver
Greie ut tiltak for avdeling for inkludering og mangfald (IMU) for å møte endringar i behovet innanfor ansvarsområde på kort/lengre sikt.
Greie ut modell for ressursorientert sakshandsaming og tildelingspraksis i helse og omsorg for lågast effektive omsorgsnivå
Greie ut framtidig strategi på tilpassa bustadar og bustadmodellar saman med husbanken
Greie ut strategi for velferdsteknologi og digitalisering i helse og omsorg
Greie ut vidare heiltidskultur og berekraftig bemanningsplanlegging i helse og omsorg
Delta i prosjekt «Tørn» - oppgåvefordeling og nye arbeids og organisasjonsformer i helse og omsorgstenesta
Greie ut sal av tenester og tenestesamarbeid på tvers av kommunar
Konkretisere trekk i rammer teknisk sektor.
Konkretisere trekk i rammer politisk og administrasjon
Konkretisere trekk i rammer Folkevalde
Konkretisere trekk i rammer «UEKF» eller «Eigedomseining»
Administrasjonsutvalet viser til uttale frå organisasjonane og diskusjon rundt budsjett, i tillegg til framlegg frå førebels politisk diskusjon, og ber om at synspunkt blir vurdert vidare i budsjettbehandlinga fram mot desember.
Teknisk utval ønskjer følgjande tiltak innarbeidd i økonomiplan/budsjett i uprioritert rekkefølgje:
Drift:
Nedjustering av gebyrinntektene for byggesak og oppmåling – urealistisk høge inntektsmål over mange år
Auka løyving på 1 mill. kr til vegvedlikehald – viktig tiltak for å halde vegnettet i stand
Trafikktryggingstiltak – årleg ramme til mindre tiltak, avgrensa midlar som kan ha stor effekt
Auka prioritet på vedlikehald av parkar, grøntanlegg, installasjonar og liknande
Investering:
Løyving til trivselsgata på 250 000 kr i 2025 – kommunal mindre del av større spleiselag
Levekårsutvalet tek orienteringa til vitende, og anerkjenner at kommunen står ovanfor eit stort omstillingsbehov. Vi ser at sektorane Helse og omsorg, samt Oppvekst og kultur står for storparten av utgiftene, og er positive til auken i desse budsjetta. Levekårsutvalet legg merke til, og er positive til, den sterke tenesteproduksjonen i desse sektorane, og ønsker at denne skal halde fram. Utvalet berømmer og kommunedirektøren og hans stab for arbeidet med budsjett og økonomiplanen.
Fellesrådet viser til punkt 2 om startlån. Vi ber om at det blir sett på molegheita til å auke opp låneopptak som i dag er foreslått til 6 millionar så det står meir i samsvar med antall søknadar (60 i fjor).
Fellesrådet viser vidare til utgreiingar som skal foregå nå inne i helse og omsorg, samt oppvekst og kultur, at det blir kommunisert til ulike brukarorganisasjonar og fellesrådet undervegs.
Ungdomsrådet tek sak om budsjett og økonomiplan til vitende, med følgande kommentarar:
Det er positivt med satsing på IKT-utstyr, med eit årleg beløp, og ungdomsrådet håper det vert satsa på PC til elevbruk, i staden for Chromebook. Dette er betre med tanke på å lære pc til studie og jobb seinare.
Ungdomsrådet vil også peike på at ein ikkje må gløyme fysiske bøker, og oppdaterte bøker i skulen. Ein treng kanskje ikkje iPad allereie frå 1. klasse? Iallfall må det vere ein god balansegong, slik at ein også har fysiske bøker til både lesing og skriving.
Ungdomsrådet er glad for at Ulstein kommune har eit godt og variert tilbod på fritida, både til organisert og uorganisert ungdom. Dei uformelle møteplassane er svært viktig, både for trivsel og forebyggande arbeid. Dette bør slåast ring rundt.
Ungdomsrådet vil også peike på arbeidet med MOT i skulen, at dette skaper robust ungdom, det er viktig for miljøet og gir ungdom verktøy til å ta gode val. Ungdomsrådet håper det til sommaren 2025 kan bli badeplass for ungdom i sentrum.
For at born og unge skal kunne ta del i fritidsaktivtetar på ettermiddag/helg, skulle dei ønske at busstilbodet til krinsane vert styrka!