1c. Hvorvidt et alternativt undervisningstilbud er aktuelt, samt hvor det kan plasseres dersom Langangen skole blir lagt ned
1d. Langangen skole utredes nedlagt.
2d. Om Brattås skole kan organiseres som oppvekstsenter ved sammenslåing av Brattås barnehage, Lundelia barnehage og Brattås skole.
3c. Det utredes mulighet for å ha to ungdomsskoler som dekker hele kommunen.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
Utredningen skal belyse:
8a. hvordan Langangen skole vil fungere som nærskole, når et praktisk rettet undervisningstilbud legges til den samme skolen.
8b. hvilke konsekvenser en nedleggelse av de ulike skolene vil ha for befolkningssammensetning og utvikling i lokalsamfunnet.
8c. hvilke økonomiske konsekvenser nedleggelse av kommunale barnehageplasser får, dersom foreldrene velger å søke seg til private barnehager i nærområdet i stedet.
8d. tilgjengeligheten (universell utforming) ved skolene i kommunen
8e. Private skoler- og barnehager skal bli inkludert i samtaler om struktur
8f. Muligheten for å flytte BOVIS så de har en beliggenhet hvor det er skole fra 1. til 10. trinn
8g. Den reelle skoleveien barn vil få (gang- og sykkelstier mm), derav ikke målt i luftlinje.
7b. Det skal holdes minst et åpent folkemøte
7c. B
arneskolekretsgrenser reguleres ut fra kapasitet.